dagen i morgon =)

<3<3<3
*
dagen kommer börja med att hjert kör mig till stationen vid 6, sen beställa biljett eftersom jag glömt att köpa periodkort ...suck...
sen bär det av till skolan för genrep av föredraget (vi ska spela ett rollspel om hur man kan visa vattnets kretslopp genom att brnen går och hälsar på fru vattendroppe som jag ska spela och jag visar bilder osv)sen 9,15 börjar vi och andra grupper med redovisningarna fram till 12,00.
13,48 går tåget till göteborg, för att sedan ta mig till VARBERG :D är framme vid 6 o då kommer anna och hämtar mig :)
Hoppas tåget har eluttag så jag kan plugga på tåget!
På fredag är det sista quizen :D YESS!!

ska lägga mig och sova nu, ska ju upp så tidigt! tänkte inte på det i morse eftersom jag gick upp vid halv 12, inte så smart drag där malin!

Förut lagade jag våfflor med glass, mums!

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

o du glömde o skriva om att mor hämtar simba så han får härja av sej här... men allt annat underbart. :) o va jag blev sugen på vofflor me..

2011-03-02 @ 21:55:49
Postat av: Anja

Åh vilken fin bild på dig o Simba!<3

2011-03-03 @ 09:16:03
Postat av: malinosimba

tack anja :D

2011-03-04 @ 08:18:49
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0