sammanfattning

har absolut inte bloggat på länge nu! har inte haft ork för datorer eller internett på länge nu!
en liten sammanfattning vart jag befinner mig i livet nu:
  • Bor hos pappa under sommaren eftersom jag jobbar på fun city varberg!
  • Simba är lite jobbig hos nina så jag försöker lösa det utan framgång..
  • jag mår idag toppen, men som vanligt kan det svänga väldigt snabbt..
  • Har haft några motgångar denna sommaren redan, vissa jobbigare än andra.. Förslker att inte tänka på det men det är inte så lätt..
  • på jobbet är det lite svårt att jobba då mer än hälften av djuren inte är som dom ska..
i morgon ska jag festa=) midsommar men ingen stång att dansa kring?? ett problem som måste lösas =)

hoppas detta duger=)

<3 Hoppas allt går bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0