summering

Nu är jag hemma igen efter några dagar i karlstad hos sandra! på fredagen spelade vi och pluggade, lördagen var vi i stan lite, pluggade och gick ut på krogen glada ankan för att dansa och ha en rolig kväll =) på söndagen var det plugg och filmtittande =) trevligt :D simba skötte sig kätte fint <3
På lördagen efter vi var i stan skulle vi ta bussen till sandra, såg 3:an, sprang och satte oss. efter ett tag insåg vi att ingen av oss känner igen sig men vi fortsatte eftersom vi oftast tagit 2: an innan. tillslut säger bussgubben: "detta är slutstationen"! jag och sandra tittar ut, ser inget annat än mörk skog! hmm, åker du tillbaka till centrum? ja men inte fören en halvtimme ungefär! så jag och sandra satt där i bussen och gjorde liteolika saker för att underhålla oss, där en av dem var att spela scharader :) När det var sandras tur höll hon armarna konstigt böjda och var helt still! jag trodde att hon var ett mongo, men nej då, hon var en TALL!! haha hur kan man se det? HAHAHA!!
*
Idag har jag iallafall skrivit omtentmen! hoppas jag klarade den denna gången!  hoppas det finns någon god själ som rättar den!
*
Har ganska fullt upp nu hela veckan! i morgon är det föreläsning, gruppmöte där vi ska bestämma och framföra en presentation om molekyler på ca 20 minuter.. får se hur det går.. hoppas inte det blir för länge eftersom ja måste plugga för omquizen som är på onsdagen klockan 15.00. på onsdagen har jag även gruppredovisningen fram till 12, så måste hoppas att bussen inte blir försenad så jag missar tiden!
*
På tåget till karlstad var simba jätte duktig! han och jag fick så mycket beröm :D han för att vara så lugn och jag för att vara en bra kattmamma :D man blir aldrig less på att höra det :D så stolt över lillen :D
Blev ett långt inlägg men eftersom jag tyvärr inte har haft tid åt det blir det så här!
*
Happy valentine
*
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: Andréas

Jag trodde att du inte tror på Valentine dag

2011-02-20 @ 00:14:14
Postat av: malinosimba

gör jag inte heller men skrev med det i alla fall, den tar ju inte så mkt plats :P och sa det till dom som tror på det =)

2011-02-20 @ 15:40:14
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0