skola och plugg

idag var man på skolan för ett gruppmöte! Det gick bra och vi blev klara snabt :)
Var hemma vid halv 3, började plugga och har fått gjort jätte mycket! har läst nästan 2 kapitel i engelska boken, gjort en uppgift tills på fredag nästan klart och tränat inför redovisningen gruppen ska ha i morgon =)
Jag är inte nervös konstigt nog! det kommer nog en liten stund innan :P jag ska prata om gravititaionen och hur man kan göra uppgifter med förskolebarn om atomer och lite saker! blir spännande haha!
*
I morgon går tåget 06,30! har nog inte tagit det tåget på minst 4 vecker, blivit van med 8 bussen, men nej då!
Omquiz i morgon också! hoppas hoppas jag klarar den! sen en quiz på fredag :P
vet inte vad jag ska göra till helgen, det känns som jag har planerat något jag inte tänker på.. men annars en lugn och skön helg att se fram emot =)
*
Vad det är kallt ute också!! nä jag cyklade hem från tåget snöade det dessutom i ansiktet på mig!!
*
*Love Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0