simba

haha jag skulle ju ha sovmorgon idag, men nej då simba väckte mig vid 9! blev lite sovmorgon men inte som jag hade tänkt :P simba har lärt sig apport så till dom som säger att man inte kan lära katter något, ni måste tänka om! jag sitter i sängen och kastar hans boll eller mus, simba efter och hämtar den, leker lite och sen kommer upp i sängen med den, jag kastar och så håller vi på =) han är så duktig så =)
*
Idag blir det att plugga för provet på fredag, och ta det lugnt :D
ha en bra dag alla så länge =)
*
Så liten han var här ♥

Kommentarer
Postat av: Anja

Klart katter kan lära sig apport:) Det har vi Mimmis katt Edin som bevis hehe! Åh nu din ;P

Min fattar inte att man ska komma tebax med den (men han hoppar igen hålet på tunneln om man ställer den upp hehe) Visst e det härligt när dom väcker en nån timme tidigare än förväntat.. Men men det e ju bara te o gå upp;P

2011-02-22 @ 14:42:49
Postat av: malinosimba

hahaha vad sött =) jo det är ju bara att stida upp ändå :P ha en boll med plinga i som du kastar så när den kommer nära dig igen kastar du om :P sen KANSKE boris lär sig ;)

2011-02-23 @ 12:37:39
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0