nytt :)

ja, då har även jag skapat en blogg.
Vi får se hur detta kommer att sluta om jag kommer att vara en bra skrivare eller inte:P
Denna bloggen kommer att handla om mitt liv, lite djupt jag vet, men vad jag gör på dagarna, skolan, mina mål, ja lite allt möjligt! Så Välkommen till min blogg =)
Jag går på Universitetet i Karlstad, Lärarprogrammet, förskolan.
Jag har en katt, Simba som nu är ca 5 månader gammal.
Jag bor på en undervåning i ett hus så jag har gott om place :D
Jag har rätt stor familj: Pappa Reidar, Mamma Merja, extra föräldrar: Hilmar och Anna. Syskon: Nina Mia Eva Sandra Ronja Elina Nellie. Bröder: Kevin och Mauri
**
Idag har jag varit på universitetet i Karlstad och haft gruppmöte och en föreläsning. Det kändes lite onödigt eftersom allt det han sa kunde man läsa sig till, men men jag var där i alla fall =)
När jag kom hem skrek Simba så på mig, tror han var lite arg för att jag var borta. Han var så gosig när jag öppnade dörren så jag knappt hann och ta av mig jackan innan han satt i benet på mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0