lammen

Har varit o tagit lite kort på lammet  :)
Finns massor av dem men denna lille är lillfis som är min tacka Sofias bäbis :D
*
*
i morgon blir det plugg, plugg och åter plugg inför provet jag ska ha på fredag!
ska försöka ta mig igenom böckerna som ändå är rätt intressanta eftersom dom handlar om våran jord :D
*
*
Ska snart upp till lammen igen och kolla hur det är med dom =)
*
Simba leker med alla fortfarande, han har kommit till mig EN gång bara :S han har väl fullt upp xD
*
*
Humör: seg som bara den!
Tumme upp för: Solen
Tumme ner för: Godis suget!
Borde: Träna men vill inte xD
Vill: Ha GODIS!!!
Favoritlåt just nu: Beth Hart - Leave The Light on
Längtar efter: Sommaren & Min sallad, gurka och bröd!! Why didn´t i bring it with me???
*lillfis och jag :)


Lillfis :)
Mamma o ett lamm :)
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

underbart o kolla på din sida, älskar dej <3

2011-02-08 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0