kväll!

nu är sandra här, hon stannar till i morgon!
vi har käkat våfflor :D våffelgärnet funka perfekt mamma :) och nej, vi gjorde inte smeten från början utan vi hade pulver, vatten och smör :D såå duktigt:P
har gått igenom mina klädpåsar nu med och jag bara: aah, juste den hade jag :P så saknade! haha
Simba rev ned en kartong från översta hyllan, typ 2 meter hög.. jaa han har börjat klättra som bara den!
*
i morgon blir det plugg och quiz!
Hoppas verkligen att jag klarar det!
på måndag är det tenta igen..
Kanske Hc på lördag med annika o malin :P får se vad det bär av!
Skriver mer i morgon, inte sjysst att blogga när sandra sitter jämte och räknar sekunder, haha!
Jag o sandra innan Hc första gången:P
*
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

hiihhii, bra att voffeljärnet funkade. ;) och så håller jag tummarna för dej idag. kram mitt barn <3

2011-02-11 @ 07:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0