kväll igen!

varför måste alltid kvällarna komma så fort??
åkte till skolan halv sju i morse och var hemma vis halv sex igen. En dag med gruppmöte, föreläsning och labb. Labben i dag var hur tråkig som helst! handlade om ljus, hur tråkigt som helst!!
Som ni ser har jag gjort om min blogg lite:) lite finare och "modärnare"! ingen har exakt som denna nu, bara jag :D
i mogon blir det att plugga lite inför den SISTA quizen för denna kursen!! äntligen är den snart slut! nästan alla hatar den och har funderingar på att lägga alla böcker i en hög och bränna up dom haha! så omtyckt är de böckerna! Själva kursen har varit intressant, men den har dykit lite väl djupt  in i vissa sake för att det ska passa min smak!

Pratade precis med pappa♥! han ska låna mig pengar till att köpa kurslitteratur tills nästa kurs lärande och kunskapsbildning! pratade om massa saker, skönt! saker som jag har grubblat mycket på som igentligen är småsaker men blivit enorma i mitt huvud!
*
Ska ringa laila i morgon och fråga om hon vill hjälpa mig att måla om mitt gamla rum här i huset så jag kan få 2 rum :D har ju redan det, men 2 rum med fina tapeter/målning :) ska göra så det är redo för att bli ett kök om det nu blir det.. pappa visste inte än så only the time can tell and i still hoping! ska även ringa per angående persienner, eluttag och var det inte en sak till?? hmm får fundera på det innan jag ringer han tror jag haha!

jaja nu ska jag sova allihopa! ska bara ringa mitt dagliga kvällssamtal till madre mi ♥

Ps, hoppas ni gillar den nya looken på bloggen, för det gör jag! :D

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

så fint de blev.. din nya blogg. o så ringer jag precis efter att du har skrivit att du skulle ringa.. älskar dej o bränn inte böckerna... vissa dagar e ju sådana... att livet suger och även studierna.. älskar dej <3

2011-02-28 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0