kväll ??

jaja nu är det tydligen kväll enligt klockan! skulle inte den finnas skulle jag vara ett natt djur!
kollade på Hes such a girl, going to distance och letter to juliet!
hes such a girl suger, så se inte den! dem andra var bra! Bärst var letter to juliet, tack för tipset nina =)

känns inte som kväll!! har ju bara kollat på film och städat garderoben idag så känns som klockan är 5 kanske! undra när jag somnar i kväll?!?
Har huvudvärk igen! bultande oskönt!
Inte min dag idag! är inte på bra humör, lite depp, men det får man ha! tror det är huvudvärken som talar!
*
ska nog försöka sova nu! eller i alla fall kolla det sista sen krypa ner under täcket och intala mig själv att bli trött!! självhypnos?

Why cant i get you out of my brain?? please selfdelit!

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

se nu till o krya på dej mitt <3. mamma finns om du behöver hjälp. <3

2011-02-27 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0