Kalasdagen!

som jag skrev igår är det dags för kalas för elina idag. förberedelserna för lekarna är nästan klara, det enda som ska göras är att lägga ut ledtrådarna men det kan jag inte göra fören precis innan så att dom inte hittar dom innan :)
*
Det ska plockas undan lite till sen är det klart =)
kalaset är klockan 2 så vi har tid på oss :)
Jag skriver ikväll om hur det gick, kan inte blogga med massa barn omkring mig haha
ha en bra dag allesammans!
Är fortfarande trött som nasse :P
*
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

vilken snygg bild på nasse :) vart hittar jag den, för den vill jag tagga. :))

2011-02-16 @ 22:46:39
Postat av: malinosimba

den har jag på datan, finns inte någon annan stans :P

2011-02-17 @ 14:26:52
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0