home sweet home

nu är jag hemma hos mig igen! Inte kunnat blogga något eftersom jag har haft fullt upp och lite latmask :P
skönt att få sitta i min säng med :D
Var bara en tillfällig huvudvärk igår tror jag för jag har inte alls så ont som jag hade går :P
Simba verkar också tycka att det ändå är bäst hemma för han har bäddat ner sig i min säng ock bara kurrar :)
*
Simba var ute för första gången idag med =) han tyckta nog att det var skrämmande för i början låg han bara ner men sen började han gå runt lite :)
*
*
Nu blir det att fortsätta att kolla på minuten, sen lite på 6:an och sen sova =)
*
I morgon blir det skolan med föreläsning mellan 10,30 och 12,00 så blir 08.05 bussen från åmål
*
*Hoppas alla mår bra =)
*Love Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0