hemma!

nu är jag hemma efter en dag på skolan =) hade gruppmöte och sen en labb om vatten där vi skulle lösa olika material i vatten, och mäta pH värden, var så där kul.. hade huvudvärk hela tiden och upptäckte sen på bussen att jag hade alvedon med mig., suck!
*
Simba hade vart i fönstret igen och revet ner en blomkruka igen! väldigt tåliga krukor jag har, inte någon har gått sönder än så länge :)
*
Sitter och pratar med sandra, kollar på sveriges mästerkock, gosar med simba, och bloggar, fullt upp =)
*
I nästa vecka kommer jag ha fullt upp! hade tänkt att åka till pappa men nej då, det får jag inte! buhu, hade vart kul och träffa dom!
*
Kan inte snön försvinna nu och det kan bli sommar? läängtar!!

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

hmm, va e de för krukar har du då?? simba drog ju ner en kruka här, o den gick sönder:S thiihiii kramar i massor <3

2011-02-09 @ 20:11:39
Postat av: malinosimba

hahaha! jag har köpt dom på ikea =)

2011-02-09 @ 20:15:29
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0