Hemma hos mor

nu har jag åkt bussen och sitter i köket hos mamma! träffade kim med, hur skoj som helst!
Simba har som vanligt försvunnit och leker med de andra djuren här :D
*
*
när jag stod och väntade på bussen kom en utlänsk äldre kvinna fram till mig och börja prata.
Hon var jätte trevlig tills hon började att svära om sina grannar och att de bara är idioter och att alla människor är dumma i huvudet. INTE ENS jag säger de svordommar som hon sa :S
När simba såg henne började han att stirra och efter en stund började han att skrika! stackarn, han har ju bara sett svenska blekfisar innan ;)
*
*
När monika hade hämtat mig vid bussen kom mamma o hela familjen och mötte mig :D dom hade med sig en kärra som jag kunde lägga väskan och kattburen på:D
*
mamma håller på att göra mormors köttfärsås och potatis, mums!!
Ska plugga lite sen också, och kolla på alla lamm som har kommit :D
*Love Malin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0