:)

jaa gårdagens tanke har fått blandade kommentarer, från en knäpp tanke till att en också börjat funderat på det =) jag tycker bara att den tanken var underlig så jag behövde skriva av mig den för att bli av med den, men blev jag det? NEJ!
*
Såg äntligen filmen Burlesque! den var såå bra! en av mina topp filmer nu :D tack anja:)
*
Livet känns nu ändå helt okej fast jag har en jobbig kurs just nu och en omtenta på måndag, men va faan, klarar jag inte den heller får jag kolla upp det och söka lite hjälp, värre är det inte, har ändå 2 omtillfällen efter det kvar! i morgon blir det quiz igen.. får se hur det går! hoppas sandra kan komma och hjälpa mig med engelska boken idag=)
*
Kommer nog att komma fler tankar så var beredda på det =) det kan vara vilka som helst! som det jag funderade på igår, om att styra sina drömmar!
Det sägs att man bearbetar dagens intryck i drömmarna, men när jag drömde om jay smith, hade inte jag träffat han (fast jag hade verkligen velat det haha).
Varför drömmer man marddrömmar? kan man inte bara få skippa dom? så fort jag ser en reklam om en "läskig" film har jag marddrömmar! varför kan jag inte se sådana filmer? även fast dom inte ger mig något annat än marddrömmar skulle jag gärna vilja kunna se dom! som när jag var hos malin kollade dom på wrong turn 3, och jag fick gå in och bada.. roligt eller inte!
När man drömmer så går tiden så snabbt! vissa drömmar jag drömmer håller på i flera veckor men igentligen bara någon timme! tänk om drömmarna blev sanna? då skulle jag vara död många gånger haha!
men alla goda drömmar kunde väl ändå bli sanna, att man själv fick bestämma vilka som var sanna och inte? då hade jag vart mångmiljonär och bott i en STOR stad med glamour och vad allt innebär och ha massa hästar på rehab! Tänk att få leva i glamour bara för en dag? vilken skön känsla det hade varit!
*
Jaja nu har jag kommit av mig! haha! men nu ska jag plugga lite inför morgondagen quiz!
*
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

mm, så e de. jag kan inte heller titta på skräckfilmer, så ligger nog i släkten. o så tror jag också att vi människor är olika känsliga. o skulle jag vinna en massa pengar så skulle jag köpa dej en stor gård där du få me dina hästar. <3 så underbart o läsa din blogg. du växer för varje dag. <3

2011-02-10 @ 15:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0