en jätte bra dag!

dagen började med att jag satte mig på tåget halv 7 i morse, då var jag trött kan jag säga! Sen var det redovisning på skolan med gruppen om atomer som vi blev godkännda på :)
Åkte hem med halv 11 bussen, var på ica med elin, sen laga ja lite mat, o sen pluggade jag till omquizen SOM JAG OCKSÅ FICK GODKÄND PÅ!!! SSÅÅÅÅ gott!!
kollade på loves and other drugs som var sådär.. inte såå bra!
Körde på wii fit ett tag med, och fyy vad man är trött! gjorde alla muscel work outs och alla arobics övningar! phu!!
Tentaresultatet får jag vänta med tills nästa vecka..
*
I morgon är jag ledig från skolan, eller har hemma plugg! ska läsa de resterande kapitlerna i en bok och komma fram till en plan som vi i gruppen ska ha med oss på handledningsmötet på fredag. Jag ska även plugga inför Quozet i morgon som är på fredag!
Vi slutat troligtvis 12, så jag hoppas jag hinner med halv 1 bussen från karlstad annars kommer jag inte hinna till quizt, men i värsta fall har jag en back up plan: SANDRA :D
*
Ska lägga mig om en stund, eller rättare sagt när fuskbyggarna är slut! Synd att Maximilian åkte ut ifrån sveriges mästerkock =(
*
Ps, du vet väl att vi dricker dinosarie och människo kiss??
*Love Malin*
Kan inte snön bara försvinna nu och ge mig våren så man kan använda alla vår och sommar saker igen?

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

du är så duktig min äskade dotter <3

2011-02-16 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0