en dag med massa plugg =)

dagen började med att jag åkte till skolan 06,30 med tåg. sen hade vi gruppmöte mellan 8 och 10. mellan 10,30 och 12,00 hade vi föreläsning om ekosystemets tjänster. efter det var det lunch, sen en labb om materia och liv som var om atomer och molekyler. i början hängde jag med men sen blev det bara molekyl dit och atom hit! blev väldigt rörigt! var hemma straxs efter 6 idag så min tidsuppfattning är inte den bästa nu, tror att klockan bara är 7 så vi får se när jag somnar idag haha!
*
Efter jag kom hem skrev jag en resursplan över gruppens redovisning om vattensystemet =) skrev även svaret på min fråga om varför en art inte kan bli hur stor som helst! pluggat som bara den!
*
Nästa plugg på schemat är nu att plugga inför quizen på fredag! känns hur skönt som helst att vara klar med uppgifterna! får se vad gruppen tycker! hoppas det duger :D
*
När jag kom hem var simba jätte gosig! var länge sedan han var ensam så länge! stackarn, men jag ska vara med han ända till måndag då jag har skola igen. är skola under dagarna med, men det är hemma plugg!
*
Ska åka hem till mamma på onsdag eftersom 3 har börjat med en konstig sak! "Du har förbrukat din del av internet denna månaden. du kan fortsätta surfa, men då i en lägre hastighet"!!! det stod det inget om och har inte hänt andra gånger! hur har de då tänkt att man ska kunna surfa från 5 datorer på mitt internett??? hmm!! ännu en orsak att ogilla 3!
*
Ska försöka vila nu så jag somnar någorlunda idag! i morgon ska jag ha SOVMORGON!!! yes!! hoppas inte simba väcker mig :P
bara älskar denna bilden!
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

längtar efter dej <3

2011-02-21 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0