day

idag har jag vart på skolan =) åkte vid 8 o va hemma vid 2, inte alls fel :P
Har fortfarande lite ont i huvudet, får se hur jag mår till morgonen! har kollat in videon inför morgondagen så jag är väl förberedd :)
Simba var så gosig i natt, han sov på sin kudde (som är jämte mig) hela natten och lite under mitt täcke, min sötnöt!
Som mamma sa, han är en helt annan katt här, så mycket gosigare =) som nu när jag skriver ligger han i knät och har ett öga på min smörgås, han tror nog att han kan hypnotisera den haha!
*
*
I morgon måste jag i alla fall städa rummet (skäms så stökigt det är!!)
*
*
Älskar min mamma o momo!! <3
*
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

älskar dej med <3 o vilken fin bild på oss 3. kram

2011-02-16 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0