dagens summering

idag har man då haft skola, kollat på film, gosat med Simba och plockat lite i rummet.
min kvällsmat slog allt: baguette med smör, ost, isbergs sallad, gurka och ett glas med mjölk! MUMMS!!
*
*
I morgon blir det storstädning på övervåningen! kanske åker hem till mor i Ånimskog med, vi får se eftersom jag ska vara lektant på Elinas kalas på lördag :)
*
*
Humör: Över hyper! (För lite sömn??)
Tumme upp för: Sallad (att det kan vara så gott??)
Tumme ner för: Natten (tänk vad awesom att kunna vara vaken dygnet runt, vad mycket man skulle få gjort!)
Favorit låt just nu: Shinedown - Simple man
Favorit film just nu: mamma mia
Borde: Sova
Vill: leka som när man var liten!
Beroende av: cigg, sallad och värme
Klädsel: mjukis och skjorta
längtar efter: sommar & :
Natti natti, blir mer blogg i morgon :P tycker ändå jag har varit bra på detta denna dagen, återstår bara resten xD
♥ Love malin ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Awww, titta! Jag fick ju vara med på kort tillsammans med Simba! - När jag leker som ett barn ;)

2011-02-01 @ 23:20:23
URL: http://sarhan89.blogspot.com/
Postat av: malinosimba

hihi jaa <3

2011-02-02 @ 12:15:47
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0