dagen med mauri

dagen började med att ida ringde och frågade om jag ville med till badhuset.. jag hade ju redan planerat att gå dit med mauri så det blev jag ida mauri och telma som var där =) innan det var vi på stan för att hitta någon present till idas kompis. på badhuset var det hur roligt som helst! efter det tog vi en fika, åkte till ida och var där ett tag. vi käkade där o sen gick bi hem till mig =) har spelat mario cart wii så vi har låst upp en gubbe =) inte dåligt! spelat som bara den!! vi har käkat tccos idag med =) hur gött som helst!
*
Nu kollar vi på melodifestivalen, inte så bra utbud idag dock.. bara trion av tjejer som var "bäst".. suck på erik saade!!
*
I morgon blir det nog bara att ta det lugnt och spela lite mera=) mauri åker hem på eftermiddagen ju!
*
Får redan nu börja ladda för en hektisk vecka i skolan!!
*
Nu ksa jag fortsätta kolla på¨tv och prata med mauri! ha en bra kväll alla=)
*
I will never back down, im undefeated! I win, you lose!
*Love Malin*

Kommentarer
Postat av: merja vaataja

mmmm, blir sååå lycklig över att höra att ni har haft sååå gott tillsammans. <3 kram till er bägge. älskar er över allt annat/ mamma <3

2011-02-19 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0