bio =)

nu har jag mauri och elina varit på trassel =) den var hur bra som helst! en film med mycket skratt i :) en sevärd film för er som inte sett den =) roligaste karaktären är hästen och lilla ödlan, hur coola som helst.
Rapunsel som inte varit utifrån tornet blir helt galen ena stunder! hon vill se lyktorna som varje kväll på hennes födelsedag lyfts från tornet upp i himmelen. När tjuven (killen på bilden) gömmer sig i hennes torn tar hon hans väska med en tiara i som är värdefull. han skulle endast få tillbaka den om han tog henne till lyktorna!
kan bara säga att den är bra!

skällde på simba föru, han sprang iväg och vägrade komma när jag sen ropade på honom! han straffade mi erftersom jag blev orolig! sen efter ca en timme kom han och gosade =) ska lägga mig nu, kolla fortsättningen på mitt stora feta grekiska bröllop =)
Vill ha sovmorgon, men det kan jag inte ta eftersom jag ska upp 05,30 på måndag, så får nog ställa larmet på 8 i morgon (känner jag mig själv kommer jag snooza till 9 eller 10 haha! måste kunna sova ut för att orka veckan väl? kommer mitt morgonargument vara! vaknat tidigt de senaste dagarna, elina väckte mig 8 idag så funderar på om jag ska ställa larm på halv 10? måste ändå få sova :D yes, så blir det!
God natt på er alla :) trevlig fortsatt kväll!
*
*Malin Väätäjä*

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju bar sååå underbar o possitiv i dina tankar. <3

2011-02-26 @ 23:20:28
Postat av: merja vaataja

bara upp o hoppa gumman min. älskar dej, o tacj än en gång för att du tog barnen me på bio <3

2011-02-27 @ 22:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0