8 December

Denna veckan var det sammarbertvecka med socionomerna, har varit väldigt givande! ligger på topp 10 av alla veckor hittils i utbildningen!

i morgon är jag hemma, ska nog försöka städa lite, ser ut som om en orkan har blåst runt här inne (kanske den har??)
ska också gå till ica o handla, sen till systemet med! ska till jockes 24 års fest =) får se vad fredagen bjuder på mera =) kommer säkert vara massa äldre personer på ica i moegon som vanligt när jag är där, gäller att inte ha brottom! men då är jag i alla fall inte ensam om att köpa marianne =)

sluta aldrig önska
sluta aldrig be
sluta aldrig hoppas
under kan ju ske!
men just nu skulle jag vilja att hoppet skulle lämna mig,
orkar inte med denna väntan, tar bara all min energi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0