20 Decemer

idag var jag absolut inte kaxig när klockan ringde 05,23!! men det var bara att stiga upp, ut o ta morgonciggen och undrade om jag verkligen ställt klockan rätt, var ju svart som natten, inte ens lite ljust! men nej då, hade ställt den rätt tyvärr, hade hoppats på en timme för tidigt men inte då!
Väl på skolan vid åtta får jag ett glädje besked :D hihi! hoppas allt går väl nu bara!
hade en rörelse dag idag på skolan, fick lite tips på vad vi kan göra i våra rörelseuppgifter som vi ska ha i januari! men just nu har jag ingen skola fören typ 9 januari! har hemma plugg, men ändå :D

Fy!! försökte packa ner LITE kläder i resväskan, ska ju ändå vara borta i typ 3 veckor, slutade med att jag fick plocka bort hälften av det lilla, resten fanns inte plats, så om jag går naken vet ni varför :P o inte nog med det, vart ska sminket, smyckerna och allt annat få plats? fattar inte något!!

åker till varberg i morgon! stannar där frams till i början av Januari =) Simba är hos mamma, tur att hon är så go att ställa upp som kattvakt <3

sitter i sängen under filten med tända ljus och rökelser! får passa på att mysa när simba inte är hemma :) helt sjukt att det är jul om fyra dagar??? o vart i högen är min julkänsla då? hoppas den kommer snart, inte lång tid kvar ju!! och ja, tomten jag har varit en snäll flicka i år (A) :)

what happens? but for once I do not care about the time frame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0