14 december

idag har dagen gått lite segare, men fått saker gjort ändå=) började vid åtta med att måla rummet igen, både väggar och tak! har sen reglat upp den blivande väggen vid trappen, så att mitt blir bara mitt o ingen kan komma in till mig uppifrån :D YES!! vi bestämde att fredda inte behöver lägga golvet i sovrummet denna gången eftersom jag ändå inte kommer sova där när det inte finns en dörr att stänga om sig.. så jag får vänta lite till med att få ett sovrum, men som dom säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller??
i morgon ska jag till universitetet igen och plugga med gruppen och sen ha lektion =) får se hur detta går! har i alla fall gjort min del av uppgiften=)

sitter nu och kollar på bonde söker fru och drömmer bort i mitt egna bröllop, den mannen kommer inte ha mycket att säga till om, har det mesta planerat redan, haha :P vet hur jag vill ha det =) hans del kan få bli att planera festen, men lite mindre i kyrkan :P

kanske kommer åka till varberg på fredag, men inget bestämt än, får se hur allt blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0