skidresan och hemma i åmål igen

Nu är jag hemma efter en skidresa i hemsedal! det var jätte kul att åka skidor, men det blev ju många timmar i bilen... Höjdpungterna är nog när vi åkte från toppen och ner, och after ski :D Dom som var med i hemsedal var: pappa, anna, jag, sandra, kevin, ronja och nellie. En till familj: Johanna och gabriel med barnen melvin, noel och tim. Den tredje familjen var Helena och johan med den 13 månaders bäbisen svea!
på fredagen passade jag syskonen och svea så att de andra vuxna kunde gå på afterski. dom började vid 4 och var hemma vid halv 9 så det var ingen fara=) på lördagen var det min tur och johanna, anna, helena och anki följde med mig =) på första afterski i skii stua spelade bandet nyfiken gul (jätte bra och snygga!!1 :D:D:D ) dem spelade fram tills sju tiden kanske :P sen gick vi vidare till den andra afterskin som höll på till 8,9 någon gång. när vi gick mellan dessa afterski var det nerförsbacke, så vi satte oss på rumpan och åkte, var nere på nolltid =) efter att afterski var slut ville vi fortsätta, så vi tog taxi in till hemsedal cafe och festa loss =) det var tre killar med i sällskapet då med :) anna och anki åkte hem tidigare än oss. vi gick hem, lännde att jag verkligen behövde gå. Matrin som en av killarna hette tog tag i min hand och sprang famåt så jag sprang efter en bit, sen gick vi och pratade om allt möjligt, hur trevligt som helst!! sen blev det mörkt och han ville ta snabbisar överallt :S gick inte så långt kan jag ju säga!! sen på söndagen åkte vi hem till varberg.
Jag har haft en jätte trevlig vecka med pappas familj! kommer inte glömma den på ett tag!!

Är hemma i åmål igen med simba <3<3 såå jag har saknat honom, men han vill inte gosa med mig så mycket =( kanske jag som överdriver lite med :P
*
Hjert har inte kopplat av internettet som jag sa till han så nu är det skit segt.. tack för den!!
*
I morgon ska jag på praktik :) ska bli kul att träffa barnen igen även om dem inte kommer ihåg mig :P Är jätte hungrig men har nästan inget hemma =( får köpa mat i morgon!
Nu har jag kollat på "mamma byter bo" och snart ska jag kolla på "en unge i minuten". harregud vilken städnoja hon hade!!! skulle aldrig orka med en sambo som har sån noja och inte heller så slappt som den andra familjen..

nu ska jag och simba snart sova! ska ringa kvälls samtalet till mamma bara =)

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, ngn fick till en fling i fjällen ^^

2011-04-05 @ 23:37:22
URL: http://liljansblomma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0