tvätt

har tvättat idag, luktar sköljmedel i hela lägenheten nu! frächt!

var iväg en sväng med ida och thelma till lekplatsen, annars har jag pluggat och myst med simba!

hoppas färjestad vinner ikväll! ser så ut, men allt kan vända.. hoppas hoppas!

praktik i morgon med! sen vet jag inte vad jag ska göra.. är festsugen som bara den, men mauri fråga om han fick komma och sova tills på lördag och sen gå på marknaden med mig och bella.. har inte bestämt mig än :S kanske dags och göra det! lillebror/hitta festfolk? hmm.. only time will tell!
*
Datorn kopplade inte upp sig på inernet förus så jag stängde av den och det var 21 uppdateringar att göra :S varför inte ta en i taget? men nej då alla på samma gång, suck!
*
Nu ska jag kolla på sista perioden, ringa mamma och sen lägga mig! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0