snart påsk

i går var jag med ida och telma i lekparken igen:P pluggadd lite och gosade med simba med=) igår känndes det som att klockan var 4 när den var nio så jag kollade klockan sista gången 11 och sen "fick" jag inte kolla igen! så vet inte när jag somnade.. kan ju säga att det var jobbigt att ta mig upp i morse.. simba höll på som bara den inatt! han SKULLE under mitt täcke, men jag vet vart det slutar, han biter mig i fötterna så jag bråkade ett tag med honom.. sen ställde han sig i mitt ansikte för att gosa fem på morgonen, men det ville inte jag(konstigt tyckte han) så han fortsatte terra mig fram tills jag gick upp :S

idag var det en underbar dag på förskolan! vi var ute i två timmar i det fina vädret! gjorde även lite påskpyssel med barnen=) ett av de blyga barnen var med mig idag, känndes bra att han inte är rädd för mig mera! det var så varmt så jag gick i tights o tunika ute! äntligen är våren kommen på riktigt!! kollat på mamma byter bo och en unge i minuten och sen 2 ½ men =) konstigt att det står att en unge i minuten började minuter i 8 :S

<3 på torsdag åker jag till mamma för att fira påsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0