skön dag!

igår var som sagt första praktikdagen igen =) den gick sådär, mest att lära känna barnen igen! såå sjukt att man kan glömma namn så lätt! det finns speciella barn kan man ju säga!

idag var det bättre=) och kul att se deras utveckling!! kom hem vid 3 iden, kollade på film sen ringde ida och frågade om jag ville med och handla så det gjorde jag, var ju soprent i kylskopet!! aldrig haft så lite tror jag! sen gick vi och satte oss på en bänk och åt första glassen för denna våren, daim, mums! sen gick vi hem till henne och käkade kyckling och ris, sen en promenad till cementplattan :) sen bar det av till vårdcentralen och precis hemkommen därifrån! så synd om simba som varit ensam nästan hela dagen! han har tuggat sönder en leksak så det var stoppning över hela rummet!! men men bara att plocka upp =)
skrev över mig på balderkliniken idag med, har hört att dom är bättre!även om jag ogillar läkare..
*
I morgon blir det praktik igen! wooow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0