skogen

idag på Vfu:n var vi ute med barnen i skogen =) ena läraren gick en liten bit in i skogen och gömde påskägg som barnen sen skulle leta efter=) vi hade det trevligt! fick gå hem lite tidigare idag då vi var 3 pedagoger på 4 barn! satte mig då och började plugga. har kommit på min fråga: hur gör pedagogerna för att utveckla barn inom mattematik! :D ska bli roligt att forska omkring =) samma fråga kommer jag att arbeta med när det gäller kurslitteratur delen =) kommer bli såå bra så!
gjorde potatiskroketter och korv, mumma =)

Våren är här nu! hade sånna vårkänslor och ville städa när jag kom hem, men nej då, fortfarande ont i ryggen =( tror det är en sträckning eller något.. hade problem att få på barnen kläder och skor idag, men jag höll ut! Simba var såå gosig när jag kom hem! nu vill han bara sova och busa i hallen. just nu sitter han i fönstret :)

kollat på mamma byter bo, gud vilket liv hon hade! skulle jag inte tacka nej till ;P glamour dagen till ända!
*
Min kanal 4 har konstigt ljud, låter lite som robbotar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0