sista dagen

har gjort sista dagen på praktiken idag! var lite lessamt att lämna dom nu efter tre veckor!
fick ett påsk ägg av min handledare, så snällt=)

laila kom hem till mig sen och kollade på det andra rummet som vi ska göra i ordning=) sen kom mamma och hämtade mig så nu är jag hos henne!
avnjöt kvällen med en cider i det sköna vädret, men nu är det allt kallt!!

simba är ute nästan hela tiden, så skönt för han! var ute med han i koppel förut precis som alla dagar=) så modig och tuff han är emot myrorna då :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh skulle jag vilja se när han anfaller myrorna:D

2011-04-22 @ 10:24:14
Postat av: malinosimba

haha aa=) han är såå farlig, men misslyckas nästan hela tiden:P

2011-04-22 @ 20:58:56
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0