praktik

idag hade jag praktik igen, idag var den segaste dagen hittills! sekunderna bara tickade fram =( sen vid 5 tiden ringde ida och har umgåtts med henne tills nu ungefär! vart iväg i tösse med :)
*
Har nog åkt på benhinneinflammation igen =( gör svin ont!!
*
Simba höll mig vaken inatt med, suck!

chattar med en gammal vän, en som aldrig kommer att försvinna från mitt hjärta, hur djupa skåror som än bildas! finns så många goda minnen! blev så glad när hon tog upp kontakten igen! trodde det var slut för jag ville inte vara den som pussla ihop allt denna gången också! min vän sen många år tillbaka som alltid finns där inom mig! vad alla än säger kommer jag inte bry mig för hur det än är och blir kommer hon alltid vara min bästis <3<3 hoppas det inte kommer att brytas igen! saknar dig såå mycket <3

Kommentarer
Postat av: Anja

Fy faan va fint skrevet om din vän:) Kan förstå din känsla vad glad du var när du skrev det:)

2011-04-08 @ 11:14:09
Postat av: malinosimba

tack anja, jo jag blev jätte glad!! <3

2011-04-08 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0