mauri på besök

Idag hade jag praktik, det var 4 barn där.. gjorde mina sista observationer så nu är en del av uppgiften klar=) slutade halv 2 för det var fredag, inte illa :D
då gick jag hem och gosade med simba! vid 3 ringde ida så jag gick dit och ut i lekparken med henne och telma =) vid 5 mötte vi upp mauri på ica och gjorde hemmabakad pizza hos ida=) mums!! vid 8 var vi hemma igen =) nu sitter vi med godis, mauri med saft och jag citronvatten och chips=) i morgon blir det marknad!

när vi var på lekparken skulle jag byta sida på gungbrädan, asså på andra sidan av handtaget och ida sa att jag inte fick släppa så hon åkte ner i marken(den var hög, vi nådde inte ner med benen..) när jag var halvägs över ramlade jag av i slow motion men jag höll mig kvar! måste sett gör kul ut!! vi skrattade så vi grät:P

nu ska vi äta mera och mysa! have a nice helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0