marknad

mauri och jag vaknade i natt för att det var så varmt i rummet så jag öppnade dörren. jag moblerade om i natt med. mauri frågade vad jag gjorde och jag svarade bara ingenting.. ränsade även kattlådan och tog tvätten mitt i natten.. hmm. inte ofta man tvättar på natten inte:P

vid 10 gick vi med ida, calle och telma till marknaden, köpte strumpor och åkte karusell=) sen gick vi hem till mig och käkade glass, sen lekparken och sen hem till mor!
där red jag och hilmar.. jag red barbacka på atla i tights så jag var nära att trilla av för jag gled så.. på vägen tillbaka skulle hon ut på åkern :S jag vägrade att tillåta det så hon var på väg att skena med mig, men jag stannade henne och sen hoppade jag av så jag fortfarande hade övertaget, för en sån stor häst ska man vara glad om man kan få stopp på! jag ledde henne hem sen, gick bara bra=) nyss hemkommen från mamma! ska gosa med simba och kolla på körslaget och sen sova! ska sova till 11 imorgon, om jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0