hemma hos madre

hade praktik idag=) lite synd att jag inte kan skriva mera om den pga sekretess, ska höra mig för hur stark den är..

nu är jag hos mamma igen=) simba är såklart med =) han höll mig vaken inatt med! hade klättrat upp i gardinen och inte tagit sig ner.. suck. sen spydde han under sängen så jag fick ställa mig och moblera om =( plus att han bet mig i tårna hela natten! jaja vi räknade ut att han är 9 kattår, så vad ska man säga...


nu ska jag och mauri lägga oss och kolla på toy story 2! såå bra :D och på VHS dessutom :O kullt kan man säga(nej jag har inte stavat fel eller kanske påd et ordet, men jag menar asså coolt gammalt eller något!! haha)
*
Snaildas bäbisar är ju sååå söta!!!
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0